Menu

Biedronka - Gazetka, Promocje, Konkurs

Najświeższe informacje o sieci sklepów Biedronka. Promocje, Zniżki, Wyprzedaże, Gazetki.

Biedronka najwyżej wśród sklepów spożywczych "godnych zaufania" w 2014 r.

biedronka2015

34,8% ankietowanych wskazało sieć Biedronka jako "markę godną zaufania" w segmencie sklepów spożywczych, wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Drugie miejsce w rankingu zajął Lidl z 12,2% wskazań.

biedronkazakupy

"W tegorocznej edycji badania aż 35% ankietowanych Polaków, wybierając najbardziej godny zaufania sklep spożywczy, wskazało na dyskont Biedronka. Sieć od kilku lat konsekwentnie zdobywa nagrody Złotego Godła w badaniu European Trusted Brands. Najczęściej na zakupy do Biedronki wybierają się osoby w wieku do 50 lat, mające rodzinę z dziećmi. Konsumenci szczególnie cenią sieć sklepów Biedronka za jakość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta" - czytamy w komunikacie.

Wśród innych sklepów spożywczych jako godne zaufania często wymieniane były także: Lidl (12,2%), Tesco (7,2%) oraz Kaufland (4,5%). Respondenci wskazywali również takie marki, jak: Auchan (3,2%), Alma (2,7%), Real (2,5%), Carrefour (2,4%), Lewiatan (2,3%), Żabka (2,2%), Piotr i Paweł (2%), Społem (1,9%), Delikatesy Centrum (1,4%) i Netto (1,4%), podano w materiale.

"Lidl - tegoroczny laureat Kryształowego Godła - otrzymał najwyższe spośród wszystkich sklepów spożywczych oceny za jakość. Klienci tej niemieckiej sieci cenią ją także za silny wizerunek (w pięciopunktowej skali średnia to aż 4,7) oraz stosunek wartości produktów znajdujących się w ofercie sklepu do ceny (średnia 4,6). Marka Lidl nieprzerwanie od 2011 roku zdobywa Kryształowe Godło European Trusted Brands" - napisano też w komunikacie.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader's Digest. Tegoroczna czternasta już edycja badania została przeprowadzona w 10 krajach: Austrii, Finlandii, Francji, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii oraz Szwajcarii. Wzięło w nim udział 17 676 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz
  • lukaszwoblog

    Ciekawy temat, ciekawy blog, ale co on ma wspólnego z motoryzacją? Proponuję zmianę kategorii.

© Biedronka - Gazetka, Promocje, Konkurs
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci